maanantai 13. helmikuuta 2012

Pettynyt? Ei nyt sentään!

Tänään, kun lähdin ulos, huomasin mentyäni vain n. 300m, olin aivan hengästynyt. Mikä mua vaivaa? Eikai YKSI ainut liikkumaton päivä voi tehdä tällaista. Onhan kroppani sentään saanut levätä. Olen aivan jumissa, joka johtunee osaksi siitä, että nukahdin eilen illalla sohvalle ja sekin vielä, että mulla on kurkku niiiin kipeä! Ei ei ei ja ei, mä en haluu tulla kipeäksi! Just kun oon saanut uutta haastetta elämään! Ja sekin, että tämä ajankohta on outo, koska olen sairastanut viimeksi n. 3-4 vuotta sitten kunnolla. Toki pieniä 3 päivää kestäviä pikkuflunssia on ollut, mutta ei muistaakseni näin kipeää kurkkua ole ollut aikoihin. Ja se, että en jaksanut juostakaan tänään paljoa. En tokikaan ole pettynyt itseeni. Olisin silloin pettynyt, jos olisin jäänyt mielummin kotiin sohvalle ja syömään jäätelöä. Ei kiitos, ei mua enää edes huvita moiset. Olen virkeämpi kuin koskaan!

Vielä ei kukaan ole käynyt kommentoimassa eikä (mielestäni?) lukemassa blogiani. En millään haluaisi julkaista tätä facebookissani, koska teen tätä mielummin näin "salaa". Asunhan sentään pienessä kylässä, jossa kaikki tuntee toisensa, ja en jaksa sitä puhemyllyä, mikä siitä seuraisi.

Tää kirjoittelu tänne on ihan hauskaa! Vaikkei tätä kukaan seuraisikaan. :)

-Liisukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti