tiistai 14. helmikuuta 2012

Takapakkia...

Kuten otsikosta voi huomata, jouduin takapakin uhriksi. Ehkä aloitin liian roimasti ja jalkani ovat sen takia aivan jumissa. Samoin ovat kyllä hartiatkin. Blaah.. No kuitenkin kävin tänään samoisella lenkillä. Loppua kohti mennessä alkoi jalatkin voimaan hyvin, ei enää koskenut niin paljoa. Juoksemaan tosin en pystynyt montaakaan metriä. Vähemmän kuin koskaan kuitenkin. Joo, ja kyllä olen muistanut venytellä!

Kaikista vaikeinta mielestäni tässä elämäntapamuutoksessa on syödä monipuolisesti ja tietyin väliajoin. Olen tottunut syömään paljon kerralla ja vain pari kertaa päivässä. On siis vaikeaa ottaa puolet vähemmän siitä ruokamäärästä, mihin olen tottunut. Eilen rekisteröidyin tuonne Kiloklubi.fi osoitteeseen, jossa on ruokapäiväkirja, liikuntapäiväkirja jne.. Se on auttanut tajuamaan, hieman kuinka kuitenkin pitäisi syödä. Mun päivittäinen energiansaanti tulisi olla 1794 kcal, eilinenkin kalorimäärä oli vain 1139 kcal.
Vaikea asia on myös illalla syöminen. Olen aina syönyt sohvalla katsoessani tv:tä, joten siitä on vaikea päästä eroon. Olisiko kenelläkään mitään pikkujekkuja, joilla itse olette päässeet iltasyömisestä eroon? :) Samoin on myös syömiseni rasvapitoisuus, se on aika suuri! Mutta en ole koskaan katsonut sen tarkemmin mitä laitan suuhuni, niin on järkyttävää huomata, miten paljon enemmän kannattaisi syödä salaatteja ja hedelmiä. En niitäkään ole koskaan syönyt säännöllisesti. Enkä todellakaan jokaisella aterialla. Noh, tähän on tehtävä muutos. Ja pikemmiten! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti