keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Takapakkia part.2

Oli eilen sellainenkin vitutuspäivä, että piti lähteä tuulettumaan lenkille. Ja sen jälkeen olikin jo heti parempi olo. Nyt taas ei ole. Kävin nimittäin puntarilla. Tullu 100g lisä painoa!!? What? Kuinka se on mahdollista? Olen yrittänyt ainakin sitä iltasyömistä nyt vähentää ja vähentynyt se onkin. Eilenkin lenkin jälkeen istahdin sohvalle salaattikippo ja vissylasi kädessäni. Ja silti tullu vain lisää painoa! Mä en kestä. Oikeesti, mitä mä teen väärin? Olis mukavempaa jos joku kertoisi, miten pitää oikeasti syödä!

Niin ja sekin on todella v-mäistä, kun lukee toisten blogeista, miten heillä on laskenut paino viikossa 2 kg. Mä olen niin järkyttyny ja vihainen tällä hetkellä, että pakko lähteä lenkille!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti